Plugdj

Discussie in 'Suggesties' gestart door justmaxthem, 31 mei 2017.

1. justmaxthem

Lid geworden:
    6 apr 2017
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Minecraft:
    justkillthem
    \o

Ik wilde vragen of er om de 5 - 10 - 15 ( idk ) minuten een broadcast kan worden gestuurd in chat met de plugdj link. of dat je deze op kan vragen door middel van /plug /plugdj ofzo want dat kon op 1.0 wel dit was chil omdat ik zelf ook regelmatig op plug zit en anders moet ik hellemaal naar internet met deze trage kut pc om plugdj in te typen en dan bij de favorieten van plugdj in dn room te gaan. ja of bij mn favorieten maar je snapt dat het gewoon handig is toch en zo komen er ook eens mensen op plug want ik ben daar altijd alleen :(

Dikke doei

Groetjeeeeesssss Jkt justkillthem Max.

2. JPCore

JPCore Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    10 apr 2017
    Ratings:
    +5 / 0 / -2
    Minecraft:
    JPCore
    Ik zou eerder voorstellen om Discord te gebruiken voor dit, ik en @_DividedByZero hebben onze eigen Discord en daar hebben we een prive music bot, misschien dat we dit ook kunnen doen voor Discord.
    Of gebruik de plug.dj die er al was
    https://plug.dj/dutchnations
    Tip voor andere lezers, hoe actiever je daarop bent hoe sneller je een "rank" daar kunt krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2017
  3. justmaxthem

Lid geworden:
    6 apr 2017
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Minecraft:
    justkillthem
    ja ik wist dat er een oude room was en daarom vroeg ik ook of daarvan de link kan verschijnen in chat want je kan moeilijk telkens naar dit topic gaan voor de link dat is niet echt effiecent. wen waarom zou je eigk een music bot p discord zetten als de plugdj room nog gewoon bestaat?

4. JPCore

JPCore Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    10 apr 2017
    Ratings:
    +5 / 0 / -2
    Minecraft:
    JPCore
    Ik heb de link van die room zelf niet meer en plugdj is "nieuw" dus ik denk dat die oude DN room ook weg is.
    Ik ben actief genoeg om deze room onder handen te nemen, de music bot op discord kon handig zijn zodat we beter kunnen communiceren met onze spelers. (Discord actiever maken).

5. SommaBotenkaper

Lid geworden:
    13 aug 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Minecraft:
    SommaBotenkaper
    Mijn keuze gaat liever uit naar Music Bot in Discord.
    Omdat het toch het beste om 1 iets te gebruiken i.p.v allerlei andere apps. Want vinden de spelers het irritant om elke keer accounts aan te maken.

~Amin

6. JPCore

JPCore Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    10 apr 2017
    Ratings:
    +5 / 0 / -2
    Minecraft:
    JPCore
    Voor een music bot in discord heb je een programma / software nodig die op je pc draait, deze pc zou dan 24/7 moeten draaien met die software of we nemen het als extra kost en laten hem hosten.
    Iets om over na te denken nog.

7. SommaBotenkaper

Lid geworden:
    13 aug 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Minecraft:
    SommaBotenkaper
    Ja idd. Dan nog zoeken naar een beter idee.