Refund door trip toren

Discussie in 'Technische ondersteuning' gestart door justmaxthem, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justmaxthem

Lid geworden:
    6 apr 2017
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Minecraft:
    justkillthem
    Ja hoi zal je denken komtie weer met zn gezeik maar k word er effe moe van...

Nou ik ben dus in de nether quartz aan het minen en ik moet boven de lava omhoog op een 1 bij 1 toren
    dus ik bouw een 1 bij 1 toren omhoog met shift van ongeveer 8 blocks. dan zul je denken ja dat is ook niet zo veilig maar het zou zonder problemen moeten kunnen, en als je er nou af word geschoten door een ghast/blaze
    is het mijn eigen schuld. maar wat is nou het geval ik plaats ongeveer het 8ste blokje en ik word aan de kant geduwd. het leek op iemand die tpde en die me een beetje van de rand pushte en omdat je aan het springen bent kun je er dus ook met shift af vallen. dit blijkt niet het geval (mark heeft de logs gecheckt en er is niemand gtpd) het blijkt dus dat ik het blokje dat ik plaatste bleef hangen. daardoor werd ik naar de zeikant gedwud en ik viel ik naar de bodem van een lava meer ( deze toren as in totaal denk ik 20-30 blocks boven de lava).
    ik probeer mezelf vervolgens te redden maar dit lukt niet. ik vraag een refund aan omdat dit geen vanilla minecraft glitch/bug is en dit dus op een andere manier gebeurd. (deze situatie valt te vergelijken met het idee dat er 1 block met gravity op je valt en je aan de kant word geduwd daardoor ik weet niet of iemand dit heeft ervaren maar daar lijkt het op. echter kan dit niet het geval zijn want ik bouwde met solid blocks ( netherrack)

De spullen die ik heb verloren aan dit ongeval zijn:

Diamond helmet: prot 4 unbreak 3 respiration

Diamond chestplate: unbreak 3 prot 4

Diamond pants: unbreak 3 prot 4

Diamond boots: unbreak 3 prot 4 feather falling 4 depth strider 3

Diamond sword: full maxed op sweeping edge na

Bow: full maxed ( infinity geen mending )

Diamond shovel: unbreak 3 mending efficiency 5

diamond pickaxe: unbreak 3 efficiency 5 fortune 3

diamond pickaxe: unbreak 3 efficiency 4 fortune 3

diamond pickaxe: unbreak 3 efficiency 5 silk touch

diamond axe: unbreak 3 efficiency 5 sharpness 5

elytra: unbreaking 3

white shulker box

2,5 stacks quartz (geen blocks)

een arrow

10 firework ( flight duration 3) geen colors

48 cooked beef (ongeveer)

Dit was volgens mij alles wat ik verloren heb.
    ik hoop dat staff hier wat mee doet en ik mij spullen terug krijg.
    en ik wil nog verzoeken de oorzaak van het probleem te zoeken zodat dit andere spelers niet gebeurt.
    ook zou het fijn zijn als elytra's met firework weer gefixt word :D

Dit was mijn uitspraak en daar zul je heet mee moeten doen xD

jk doei nerds jkt~

Max

2. JPCore

JPCore Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    10 apr 2017
    Ratings:
    +5 / 0 / -2
    Minecraft:
    JPCore
    Hoezo ligt het altijd aan de server? Veel mensen klagen over lag terwijl ze eigenlijk op een bakplaat aan het spelen zijn die net minecraft kan draaien. "Lagggggg...".
    Elyta's met firework fixen? Wat is daar dan mis mee, en als er iets mis mee is is het aan Minecraft zelf om die bug te fixen.

Smoesjes zoeken voor een refund gebeurt veel hoor en bij sommige lukt het ook gewoon.
    Misschien duwde je perongeluk een foute toets in.

Ik vraag dat even aan de rest want ik weet het zelf niet.

3. marbou9

marbou9 Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    14 mei 2017
    Ratings:
    +0 / 1 / -0
    Minecraft:
    marbou9
    Het probleem dat Justkillthem hierboven omschrijft heb ik zelf ook ervaren. Het probleem ontstond nadat Dylan de flyhack preventie plugin inschakelde. Hierdoor kunnen mensen niet langer de firework rockets gebruiken, zoals dat sinds 1.11.2 wel kan. Dit is dus geen Minecraft bug of serverlag, maar een probleem veroorzaakt door een nieuwe aanpassing van de server. Hiernaast, bij het omhoogstapelen van blocks terwijl je erop staat, word je af en toe eraf 'geduwd' zonder enige aanleiding, zowel met als zonder elytra. Voor de nieuwe aanpassing deed dit probleem zich niet voor, in dezelfde Minecraft versie. Toen Dylan de flyhack preventie tijdelijk uitschakelde, verhielp dit beide problemen. Nu het weer ingeschakeld is, zijn elytras gebroken en kan omhoog 'pillaren' niet langer. Ik heb van Wambertus gehoord dat hij beide problemen ook op dezelfde wijze meemaakte. Ik vermoed dat het probleem kan worden opgelost door de preventie uit te schakelen tot de maker deze bug in de plugin verholpen heeft, of door een betere flyhack preventie te zoeken. Persoonlijk vind ik dit geval refund-waardig.

4. JPCore

JPCore Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    10 apr 2017
    Ratings:
    +5 / 0 / -2
    Minecraft:
    JPCore
    Dan ligt het wel aan de server. Je spul zal ergens in je home liggen in een kist met een duidelijke sign op.
    Speler refund accepted.
    TC.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.