Wambertus' World of Color!

Discussie in 'Show-off' gestart door Wambertus, 30 jun 2017.

?

Beste winkel ooit?

1. Beste winkel ooit!

2. Nou... op één na beste winkel ooit!

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Wambertus

Lid geworden:
    20 mei 2017
    Ratings:
    +2 / 1 / -0
    Minecraft:
    Wambertus
    Vanmorgen officieel geopend: Wambertus' World of Color! Eén van de twee shops die u tegenkomt als u /spawn verlaat.

Artikel niet op voorraad? Grote bestelling plaatsen? Vragen, klachten, complimenten? Laat het mij weten in dit topic! Zelfs ik ben niet altijd online xD

Ons gebouw is prachtig, en ons aanbod bijzonder kleurrijk! Wij verkopen: dyes (16 kleuren), klei (gebakken en ongebakken), terracotta (gebakken en ongebakken, 2x16 kleuren), beton (16 kleuren), alle 14 bloemen, en verder steen, glas, zand, grind, aarde, grasblokken, en nog veel meer!

Mede mogelijk gemaakt door mijn champignons marbou9 en teampls.

• Optimistic Optimistic x 1
  2. marbou9

marbou9 Staff
    Server Moderator

Lid geworden:
    14 mei 2017
    Ratings:
    +0 / 1 / -0
    Minecraft:
    marbou9
    Als champignon vanaf het begin ben ik ook erg blij met het resultaat. Ik heb het uitzicht vanaf spawn ook enorm verbeterd door een kleine mobgrinder op de shop te plempen, waardoor we op termijn ook mobdrops (bones, arrows, string, spidereyes, rotten flesh en gunpowder) kunnen aanbieden.

Tot nu toe is alleen de begane grond geopend, met de waren die Wambertus noemde, alles uiteraard voor een schappelijke prijs. De eerste verdieping komt later, met o.a. mobdrops, music discs, prismarine goederen, ijs, sneeuw, en nog vele andere prachtige producten. Ook gaan we tijdelijke aanbiedingen hanteren in de discountcorner, met af en toe zelfs verkoop van mobheads.

Zoals Wambertus ook aangaf, nemen we ook bestellingen aan. Bouw je een Iron Titan en heb je net wat meer stone bricks nodig? Laat het ons weten, en wij leveren. Wil je een oceaan legen om bieten te verbouwen op de bodem? Geen probleem, wij leveren zand.

Tot snel in Wambertus' World of Color™! (Mede mogelijk gemaakt door teampls en marbou9. Let op! Geld lenen kost geld.)

• Optimistic Optimistic x 1
  3. Jeremie12

Lid geworden:
    25 jun 2017
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Minecraft:
    AykeeB
    AHAHAHHAH ''GELD LENEN KOST GELD'' XD IK GA DOOD HAHAHAHAHAH

Verder vind ik t een hele leuke shop en alles wat ik zoek vind je daar ook dus hierbij bedankt Teampls, Marbou, en Wamb

• Like Like x 1
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2017